söndag, september 11, 2011

OG fellow

Kom nyss hem. japp segevång blev det haha är så svag på att stanna hemma. e hellre någon annanstans gillar action ni vet. ja ni vet sån thriller. iallafall det var jättte trevligt och mysigt haha gick ända vägen hem fick en liten exercise där ja...

Nu lyssnar jag på Selah Sue, helt jävla besatt.. hennes röst är amazing w-o-w hade kunnat lyssna på henne tills jag d-ö-r. Rikti tung är hon också. Asså jag har lust att sova göra en all nighter. ute hela natten och bara softa. kalla mig gatubarn kalla mig vad du vill.. livet i denna orten hålls tiill på natten. så e de. eller så är jag?. hahaha shi skämt osidå.

Det känns så tråkigt nu när man har slutat med allting och börja leva normalt? its killin me för jag är shi normal.. gillar inte det hära .. ni kommer se mig gå tillbaka till allt efter ett tag när jag har fått tillbaka vettet och kontrollen. måste bara få ordning på mitt liv ,för det känns som om jag har tappat den delen av mig själv.. ja ni förstår..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar