måndag, januari 30, 2012

de e så

jag borde bara sitta här och skriva om hur depprimenade mitt liv är . hela tiden varje dag. KANSKE kommer ni förstå hur jag tänker KANSKE kommer jag kunna förklara mig själv för er KANSKE då kan ni visa lite medlidande . eller kanske det inte ens fungerar. NI kan inte ens relatera till hur min hjärna tänker, för NI vet inte. NI är perfekta. HÄR ÄR EN SAK OM MIG : JAG GÅR TILL GRUNDEN TILL ALLT, VARENDA LITEN GRAJ SOM HÄNDER MIG FASTNAR I MITT HUVUD OCH JAG FÅR SAMMANBROTT. JAG ÄR EN TÄNKARE, JAG ÄR EN REFLEKTERARE. JAG KAN VISSA GRAJER NI INTE KAN. SAKER NI ALDRIG KOMMER ATT FÖRSTÅ. JAG HAR SÅ MYCKET KÄNSLOR UNDANGÖMDA SOM KOMMER FRAM NÄR FOLK HAR GJORT DET MINSTA LILLA FELET OCH JAG VET OM DET. JAG BLIR ARG OCH LEDSEN, FÖRST ARG SEN LEDSEN. JAG ÄR FÖRSTÅENDE. KLART JAG OCKSÅ GÖR FEL IBLAND MEN DET FINNS MER ÄN BARA EN YTLIG URSÄKT. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar