tisdag, november 08, 2011

lilla hora vinter

kom nyss hem ifrån hänny. asså orkade knappt gå hem, känns som om hela
min kropp flyger, så trött är jag. fattar inte varför tho, har sovit mer än 24 timmar på två dagar.
måste sluta sova kommer hamna i en depperation,som varenda vinter.
tänker bryta mönstret detta året, pallar nt känna mig helt off.
shit nu måste jag duscha och allt o börjar åtta imorgon . asså helt
seriöst jag orkar inte med skolan. för mycket läxor ska byta skola efter vintern.
pallar inte anstränga mig , bryr mig inte längre, fuck de. 
ska börja me min hobby igen, så jag verkligen lyckas, vill gå all in.
behöver malc men han kmr nt finnas runt ett tag nu. jevla helvete.
hahahah så fuckt ansikte men man kan shi alltid se bra ut. i dont give a fuck. 
jevla helvete. vintern har kommit fucking hor vinter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar