onsdag, november 09, 2011

vilsen brud

E det bara jag av alla 95:or i hela jevla sverige som e helt fucking vilse, som e helt fucking trött på livet, som helt enkelt bara e slut. helt jevla förrvirrad och gatubarn. gör ingenting med mitt liv, har inget jobb har ingen hobby har ingen skolgång. fuck skolan jag orkar inte med de, varför valde jag ens den linjen har bytat så många gånger. kmr byta tills jag känner att jag har hamnat rätt. nesta är hotell och restaurang i vipan, lund. sån jevla svenneskola men vi får se, ska gå dit någondag och se. helvetes huve asså jag e handicap på riktigt. jag e nog den enda som e helt dum och inte hör hemma i något gymnasie alls. men det känns rätt, hotell och turism.. planerar ändå till att bli bartender o flygvärdinna och sådant shit. borde lyssnat på min mamma ifrån början maaannnen. fuck mitt liv den e hora jag svär så skämmit liv, snear totalt hamnat i depperation. vill inte sova längre, vill inte äta längre, vill ingenting, behöver bara kärlek sen fixar jag allt annat, de e helt sant jag e helt beronde utav killar. helt jevla beronde . nej tänker aldrig vara ensam mer, klarar inte de. inte just nu . mannen. hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar