onsdag, oktober 19, 2011

förändringsfaktorn

Börjar med att plugga nu, tycker att den bästa tiden att plugga för mig är på natten/kvällen.. haha inte ens kvällen. Under natten de e då jag e riktigt klar i huvet. Då jag oftast skriver mina texter också, brukar sitta uppe till på morgonen o sova en timme eller två sen iväg till skolan. för jag blir helt fast i skrivandet. Men kommer nog inte sitta uppe med matten, aldri i mitt hela liv.

Mår fortfarande inte super direkt, vädret ger mig depperationer. Ska alltid sneja grooovt under vintrarna, har gjort de varenda vinter.. har aldrig mått bra värsta årstiden någonsin asså. O tänk att vintern inte ens har börjat, asså shit vill inte ens tänka tanken på hur mycket snejisar ni kommer läsa i denna bloggen. asså gud. kommer säkert få spel och knulla bloggens mamma. ja . mm.

guuuuud asså när jag e så hära sätter de sig ett lås i min hjärna och allt blir helt fuckt, undrar om jag ens kan plugga idag med detta humöret. Ska ha prov imorgon i matte haha 2 kapitel och jag har inte gjort ett skit plus att jag suger på matte. måste ta tag i mitt liv asså plus har jag fyra omprov nästa vecka, asså gud jag e helt fuckt. ändå sitter jag här och slösar min tid MAAAAANEEN vi sajs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar