onsdag, oktober 19, 2011

staa respektlösa

jag blir så fucking arg när folk höjer fucking rösten mot mig. skiter i om de e min mamma eller vem fuck de nu e . höj aldrig ALDRIG  din fucking röst mot mig för de e respektlöst. RESPEKTLÖST. speciellt om jag inte har gjort någonting FATTAR NI. respektlöst staaaaaa rkt skämmigaaa. höj bara aldrig din röst mot mig så e de helt fucking cool mellan oss. tro mig om jag nt känner en person bra och den höjer rösten mot mig . lycka till sajer jag bara fucking lycka till. MEN iom att om man står personer väldigt nära ska man väl ha mer respekt mot dem? har jag fel? . jag bruka osså skrika innan o sånt, men snälla lägg ner om du vet hur läget fucking ser ut .. och bara skrik shi åt mig för jag tappar förståndet. bara fucking så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar