torsdag, december 29, 2011

hej

har ej varit hemma på ett tag..eller jo typ ibland men har nt haft den tiden för o sätta mig ner och skriva ett inlägg på en löjlig patetisk liten blogg. ser att folk fortfarande klickar sig in i den ..trevligt och helt hemskt att jag ej legger upp så mycket.alls.ingenting. menmen nu vet ni iallafall anledningen.

sen skolavslutningen har jag levt mina dagar som en jevla hippie. varit överallt på helt sjuka tider. har inte haft lusten att ta mitt liv på allvar fastänn jag vill det så gärna.. som ni själv läst. för hela denna bloggen handlar ju bara om mina snejistankar och om hur ska ska styra upp mitt liv, men ja än så länge är det fortfarnde in progress, inte hent så mycket förutom att jag är helt känslokall mot alla. well well what to do.

alla råd folk ger mig kan jag redan utantill. jag är expert på råd. men att sedan utföra vad jag vet är en annan graj. vet iallafall att det bara inte är jag som känner så. jag har ett problem kvar. det största. och det är att göra det jag ska ,göra det jag vet. när jag hittar lösningar kan jag till och med hjelpa alla andra istället för att bara ge dem råd. okej hejdå orkar inte skriva mer. ska legge upp bildår istället god jul på er. knulla julens mamma.

så här glad är man iband, när tillfället kommer.

men så här känner jag mig oftast , som ett offer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar