tisdag, december 20, 2011

kan aldrig följa strömmen

godmorgon, här sitter jag återigen helt livlös. i min säng . i pyjamas ,helt ofixad. helt oförbered med livet. helt skol lös. skolan ringde nyss och sa att jag nt skulle få mitt studiebidrag i januari. skitsamma då horungar.fuck de då. smuts mannen. när jag ligger back med pengar ska t.o.m skolan göra så jag går i konkurs. vilket helvete. dom e sånna motherfuckas. men ja ight visste de skulle komma nån gång. OCH måste verkligen hitta jobb nu innan sommaren för jag vägrar absolut vägrar vara med lite pengar under sommaren.

varför kan jag inte bara göra som alla andra, bara fucking skita i och bara gå till skolan o göra mina jävla läxor. Asså mannen . jag e rikti konstig jag svär, fråga alla jag umgås med . kan aldri göra som alla andra ,alltid någonting jag inte vill. ohhh ska köpa kalender o bli vanlig.

Grattis till min homegirl asra som fller år idag osså !!! wohooo här ska ej firas!! hahaha hon ska firas när hon kmr tillbaka !! nu ska jag laga fattiga riddare till mig själv fastänn jag inte är förtjänt av det.  lilla hora

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar