torsdag, december 15, 2011

tillbaka ellår

som ni har märkt har jag varit frånvarande i typ en månad . anledningen är att jag har haft för mycket o tänka på, vad jag vill och så vidare. jag e en sån person som tänker djupt om allting , drf har jag en massa grajer i mitt huvud som ibland förrvirrar mig. blev totalt vilse ett tag och är endå på god väg nu. ska börja planera min vardag för annars blir det för mycket för mig . har även för mycket ilska i mig ,ska osså hitta en lösning till det. i belif. väldigt snart borde jag hitta någonting. negativitet är också en stor del av mitt missnöje. är för det mesta aldrig positiv är mer sarkastisk och så ignorant till allting. brukade aldrig vara så innan. belif me. jag va rikti king innan. måste bara fixa till mina problem igen så blir allting bra... men om man tänker efter ?

jag vet att jag kan, jag kanske väntar på någon som ger det till mig, som upptäcker mig. Som sagt jag är nog inte som alla andra ungdomar jag känner till. jag lever i min egen värld, i min egen bubbla. vägrar att inse verkligheten , att "jo det e så här de e , så här ska det bli" . jag hade förståt mig om jag hade gjort någonting med mitt liv och inte nöjde mig med ett vanligt , men nu gör jag ju inte det. MEN det ska bli förändring på det. det måste blir, ska bara hitta min drift. jag vet att jag kan om jag vill, jag kan mycket bara till att hitta glöden och hålla den glödande. platsar inte här, vet vart jag platsar , ska bara planera vägen dit . det ska börja hända grajer nu , för jag vet VET att jag är en artist . i create art.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar