onsdag, september 14, 2011

Att ha minnen är fantastiskt

Jag minns exakt denna dagen exakt den känslan jag hade när jag tog denna bilden, helt fantastiskt ju. Jätte fint det var underbara tider helt fantastiskt att man kan minnas grajer, the human mind e ju helt sjuk ju. Man e ju helt insane in tha brain ye.

Längtar till december ,London ye. Ahhh i cant Wait bara do. Ingen känner en där, ingen bryr sig för den delen heller. Jag kan göra vafan jag vill kan kapas huvudet av mig jao. Fuck u fuck life 2 pac hahaha . Ahhh min älskade älskling .
Ibland harvjag mina visioner om att jag levde inthe past, tex på jimis tid, woodstock eller dre o eminens o snoops tid ni vet 2001, up in smoke tour, fantastiska tider. Eller Marleys tid, sjukt ju. Typ tre av hundra. Fuckt va man kan drömma sig bort till en annan tidpunkt igentligen, helt sjukt det också. Men nu ska jag fan ta och sova , fuck er mannen hahaha. Ångest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar