torsdag, september 22, 2011

MALMÖ STAD

Denna dagen har skakat om mig helt. Malmö brudar, malmö bitches rättare sagt sänker mig och höjer mig. Sänkningen beror på att jag har alla runt omkring mig hela jävla tiden, on my nerves, bitches är någonting man aldrig kommer ifrån. Höjningen är det fetaste av allt. Dessa brudar sätter mitt liv på en högre nivå. För mig till en högre standard, så mycket som jag ser ner på dessa brudar och så väldigt tung jag är. Hela malmö igentligen är hatare, jag ska inte dra alla över en kam eller kant w/e, MEN de flesta jag har känt och dragit mig undanför är str8 haters och så unreal. De finner sig ingen kräns hur långt de kan låta sina munnar prata, snacket tar aldrig slut. Det är synd, väldigt synd att folk aldrig växer upp och fokuserar på sitt eget.

Att leka real, down 2 earth, förstå sig på någonting i livet, tung och en viss musiksmak är någonting jag kan förstå. Jag vet att dessa bitches vill vara äkta. tyvärr måste man vara det in i själen också, det är ingenting som man bara får ifrån att vara en arabunge på sina bästa år. tyvärr. För det första berättar jag detta till er eftersom att har märkt på senaste tiden att folk förändras, till mig. ja, härmar mig. dessa flickor är förvirrade, och jag blir grymt lessen. Vissa folk blir arga och en liten del av mig blir också det, men jag försöker visa lite medkänsla vilket jag är skit tung i. Försöker förstå hur de tänker, vad de vill komma fram till och varför. jag har redan listat ut de. Och en graj, se upp till någon är en helt annan graj än att härma någon. man kan ta till sig insperation men kopiera inte. det är synd och respektlös.

Det viktigaste är att vara sig själv, när du är dig själv e det as real as it can get. Förstår ni? Älska dig själv, för dina EGNA åsikter och tankar till tals, bara för att en viss person gör på ett sett, gör inte samma. Bli respekterad genom att först respektera dig själv, tro mig det kommer gynna dig stort i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar