tisdag, september 20, 2011

just nu ellår


kom nyss hem ifrån en trevlig pratstund haha.. gulligt här ellår. yey. men ja.. vill skypa lite sen vill jag sova, har inte sovt ordentligt på några dagar känner mig helt fuckt mannen. Men ja måste verkligen ta tag i skolan helt seriöst.. vill ha gå ut me några ig:en, hela min future förstörd då mannen. iallafall måste ta vara på hur mitt liv ser ut just nu för jag vet att i vilken sekund som helt kan jag knulla ner hela skitet igen. jag måste bara fortsätta som jag gör. utan alla tillgångar. fina tillgångar som jag verkligen vill ta tillgång till igen. så det ligger till nu. im pon di edge av allt asså. måste bara ta mig några steg längre upp och se till så att jag inte tar samma steg tillbaka. de e hur lätt som helst igentligen, förutom dessa tankar som igentligen styr mig.

2 kommentarer: