söndag, september 11, 2011

ibland kommer saker tillbaka

varit ute hela natten. shi för mig, för någon annan. saker i livet bara upprepar sig ibland som en smäll på kinden. från ingenstans alltså. well.. har sovit i typ 4 timmar men är inte alls trött, eller kan inte sova direkt. mår shi bra heller, mentalt även fysiskt. äcklig känsla i hela kroppen, but efter gårdagens händelse .. what do u expect liksom... Vet inte vad jag ska säga, är så tom så att det inte är sant.
så e de att va mig ibland.

Har satt en pizza i ugnen har inte ätit på typ en hel dag, shi hälsosamt alltså, tro mig jag vet .. been there done that. Lyssnar på selah sue igen, hennes musik bara gör alla mina dagar. Iallafall, jag tänker på how my state of mind ser ut just nu. det verkar aldrig stå till rätt.. speciellt inte efter vissa händelser som får en att tänka. life is unexpected. bara så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar