onsdag, september 28, 2011

GODMORGON

CAN I HIT IT IN THE MORNIN' ? 
Shit vaken helt jävla tidigt, har studiodag så skulle igentligen ut och leta jobb men kom på att jag inte hitta mitt cv och är för lat för o göra ett nytt. uhmm frågan e nu om jag ska hem till hänny eller om jag ska vara hemma och sova. eller ska jag sova typ till tio sen gitts hem till henne.. näee asså e mitt i ett dilemma här asså, fan svårt det hära. JUSTE får inte glömma att vi ska till enighet också hehe vill börja på kickboxning, vill kunna slå ner alla bitches. har lust och bråka med alla helst seriöst. Kollade på Bad Girls Club hela natten igår, den e helt fuckt ju haha season 7 SAIK. jaja men varje gång jag kollar på de blir jag helt hype tror jag e med asså får ni inte sån kick ibland av sånt ni ser på tv? ... jag blir det speciellt me bad girls club fyfan asså blir helt uppkäfig på facebook och sånt hahaha yey. men allvar jag önskar att det kmr ti sverige, jag måste söka in då asså de e mitt destiny då 100%.

1 kommentar: